سی و یکمین اقدام در جهت تسهیل امور مودیان و بهبود محیط کسب و کار

 

 

مالیات ستانی از نقل و انتقال سهام غیر بورسی برخط شد

مالیات نقل و انتقال سهام غیر بورسی از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی به صورت برخط و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می شود.

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، سید محمد هادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی نوشت: در سی و یکمین اقدام سازمان امور مالیاتی از ابتدای سال جاری در دوره تحولی جدید در جهت تسهیل امور مودیان و بهبود محیط کسب و کار، از این به بعد مالیات نقل و انتقال سهام غیر بورسی از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی به صورت برخط و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می شود.

با الکترونیکی شدن مالیات نقل و انتقال سهام غیر بورسی علاوه بر کاهش زمان این فرآیند از چند روز به چند دقیقه، فعالان اقتصادی از سالانه بیش از 200 هزار تردد و مراجعه حضوری بی نیاز شدند.

گفتنی است براساس فرآیند دیده شده اشخاص حقیقی/حقوقی که به عنوان سهامدار یک شرکت درخواست نقل و انتقال سهام را از طریق اداره ثبت شرکت ها ثبت می نمایند و وضعیت درخواست آنها به مرحله پرداخت مالیات می رسد می توانند درخواست های مربوط به نقل و انتقال سهام خود را در پنجره واحد خدمات مالیاتی مشاهده نموده و اقدام به صدور پرداخت برخط قبض نمایند.

از طرف دیگر بدیهی است که پس از پرداخت مالیات، اطلاعات پرداخت از قبیل شناسه، مبلغ قبض و همچنین تاریخ پرداخت برای اداره ثبت شرکت ها به صورت برخط ارسال می گردد.

موسسه حسابداری زلال واقع در لاهیجان آماده ارائه هرگونه خدمات مالی و مالیاتی  و همچنین انجام کلیه امور مربوط به ثبت شرکت و تغییرات آن می باشد  ،شما مودیان گرامی میتوانید جهت تماس با  شماره های مندرج در سایت با ما در ارتباط  باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

برای ارتباط با زلال حساب با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید