پروژه تعیین محل هزینه کرد مالیات برای مؤدیان رونمایی شد

با حضور سرپرست ریاست جمهوری و مدیران سازمان امور مالیاتی کشور از پروژه تعیین محل هزینه کرد مالیات برای مؤدیان رونمایی شد.
شنبه، 06 مرداد 1403 | Article Rating
به گزارش رسانه مالیاتی ایران، پروژه تعیین محل هزینه کرد مالیات توسط مؤدیان با حضور محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری، وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیران سازمان امور مالیاتی کشور رونمایی شد و آغاز به کار کرد.

محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری با اشاره به رونمایی از این سامانه و شروع به کار آن اظهار داشت:
آیت‌الله رئیسی عنوان دولت خود را دولت مردمی قرار داده بود و این صرفاً یک عنوان نیست بلکه یک راهبرد است که باید در تمام ارکان دولت ساری و جاری شده و تمام امور با مشارکت مردم انجام گیرد.

سید محمدهادی سبحانیان، رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی نیز دراین‌باره گفت: در ۱۳ تیرماه و تنها به فاصله سه روز پس از ابلاغیه دکتر مخبر، این اقدام عملیاتی شد و اکنون اصناف و صاحبان مشاغل می‌توانند محل هزینه کرد مالیات خود را خودشان تعیین کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون ١٩١۵ پروژه ملی و استانی از سوی مؤدیان انتخاب شده که باید از طریق مالیات‌های مؤدیان تأمین مالی و کمتر از یک سال عملیاتی شوند، افزود: بالغ بر ۳۲۱ پروژه ملی و ۱۲۸۰ پروژه استانی امروز توسط مردم انتخاب شده تا مالیات خود را آنجا هزینه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

برای ارتباط با زلال حساب با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید